Wróć do centrum prasowego

Informacje prasowe Klientów

Prezenty, a typy osobowości. Wyniki badania

Prezenty, a typy osobowości. Wyniki badania

Prezenty odgrywają istotną rolę w relacjach międzyludzkich. Wyniki badania

Prezenty odgrywają istotną rolę w relacjach międzyludzkich. Wyniki badania

Szczera radość to główny motywator wręczania prezentów świątecznych. Wyniki badania

Szczera radość to główny motywator wręczania prezentów świątecznych. Wyniki badania

Przygotowania do Świąt to skomplikowana mieszanka uczuć. Wyniki badania

Przygotowania do Świąt to skomplikowana mieszanka uczuć. Wyniki badania

Co poprawia Polakom nastrój jesienią? Wyniki badania

Co poprawia Polakom nastrój jesienią? Wyniki badania

Emocje chłopaków. Wyniki badania

Emocje chłopaków. Wyniki badania

Pogorszenie nastroju to dla Polaków czas budowania dobrych nawyków. Wyniki badania

Pogorszenie nastroju to dla Polaków czas budowania dobrych nawyków. Wyniki badania

Jakich emocji boją się chłopacy? Wyniki badania

Jakich emocji boją się chłopacy? Wyniki badania

Wakacje Polaków na przestrzeni lat. Wyniki badań

Wakacje Polaków na przestrzeni lat. Wyniki badań

Panowie bardziej konserwatywni od pań. Wyniki badania

Panowie bardziej konserwatywni od pań. Wyniki badania

Jak Polacy wybierają wspólne rodzinne wakacje? Wyniki badania

Jak Polacy wybierają wspólne rodzinne wakacje? Wyniki badania

Relacje rodzinne Polaków na wakacjach. Wyniki badania

Relacje rodzinne Polaków na wakacjach. Wyniki badania

Baby shower to uroczystość wzmacniania więzi. Wyniki badania

Baby shower to uroczystość wzmacniania więzi. Wyniki badania

Mężczyźni na wieczorze panieńskim? Tradycja czy nowoczesny trend? Wyniki badania

Mężczyźni na wieczorze panieńskim? Tradycja czy nowoczesny trend? Wyniki badania

Nowe zwyczaje i trendy w zakresie planowania wakacji. Wyniki badania

Nowe zwyczaje i trendy w zakresie planowania wakacji. Wyniki badania

Udany urlop to połączenie aktywności i odkrywania. Wyniki badania

Udany urlop to połączenie aktywności i odkrywania. Wyniki badania

50