Centrum prasowe
Serwisy prasowe Klientów
Kontakt dla mediów
Wróć do centrum prasowego
Informacje prasowe Klientów
Czy sztuczna inteligencja pomoże lepiej dobierać prezenty? Wyniki badania
22.12.2023
Ile będziemy wydawać na święta w czasach sztucznej inteligencji? Wyniki badania
21.12.2023
Jak sztuczna inteligencja zmieni Święta Bożego Narodzenia
20.12.2023
Czym jest ambliopia?
20.12.2023
Dlaczego Polacy pomagają? Dla radości! Wyniki badania IMAS i Fundacji Świętego Mikołaja
20.12.2023
Święta stają się coraz bardziej kameralne. Co zmieni w nich sztuczna inteligencja? Wyniki badania
19.12.2023
Nieskorygowana nadwzroczność może powodować niedowidzenie
11.12.2023
Pomagaj mądrze, działaj solidarnie. Podsumowanie Gali „Solidarna szkoła” i 25 lat Fundacji Świętego Mikołaja
7.12.2023
Jak sztuczne oświetlenie wpływa na wzrok?
5.12.2023
6 rozgrzewających zabiegów na jesień
29.11.2023
Czym różni się optometrysta od okulisty?
29.11.2023
Fundacja Świętego Mikołaja świętuje 25 lat pomagania dzieciom i nagradza szkoły z całej Polski, które w tym roku wyróżniły się solidarnością
28.11.2023
Relacja z wernisażu wystawy obrazów ZWIASTOWANIA II edycja projektu „Namalować katolicyzm od nowa”
20.11.2023
Czym jest i na czym polega aromaterapia?
14.11.2023
Jak niebieskie światło wpływa na wzrok?
14.11.2023
II edycja wernisażu „Namalować katolicyzm od nowa”
8.11.2023
<
3
>
64