Wróć do centrum prasowego

Informacje prasowe Klientów

Dzień Ojca pełen emocji – pomysły na niestandardowe prezenty w formie przeżyć

Dzień Ojca pełen emocji – pomysły na niestandardowe prezenty w formie przeżyć

Przyjemne wydatki Polaków, czyli  ile przeznaczamy obecnie na rozrywkę. Wyniki sondy

Przyjemne wydatki Polaków, czyli ile przeznaczamy obecnie na rozrywkę. Wyniki sondy

Najbardziej popularne przesądy związane z prezentami

Najbardziej popularne przesądy związane z prezentami

Pierwsza komunia to walka o prezenty

Pierwsza komunia to walka o prezenty

Jak być zero waste? Kilka praktycznych porad

Jak być zero waste? Kilka praktycznych porad

Dzień dziecka. Inspiracje na niespodzianki, które mogą stać się wspaniałym przeżyciem

Dzień dziecka. Inspiracje na niespodzianki, które mogą stać się wspaniałym przeżyciem

Dzień Matki. Inspiracje na niestandardową niespodziankę

Dzień Matki. Inspiracje na niestandardową niespodziankę

Jak pandemia wpłynęła na spędzanie czasu w miejscu zamieszkania. Wyniki sondy

Jak pandemia wpłynęła na spędzanie czasu w miejscu zamieszkania. Wyniki sondy

Skutki pandemii widoczne w sposobach spędzania czasu wolnego. Wyniki badania

Skutki pandemii widoczne w sposobach spędzania czasu wolnego. Wyniki badania

Jak planujemy spędzić majówkę w pandemii? Wyniki sondy

Jak planujemy spędzić majówkę w pandemii? Wyniki sondy

Rozrywki w czasie pandemii to sposób na przetrwanie. Wyniki badania

Rozrywki w czasie pandemii to sposób na przetrwanie. Wyniki badania

Covidowe rozrywki Polaków. Co się zmieniło po roku pandemii? Wyniki sondy

Covidowe rozrywki Polaków. Co się zmieniło po roku pandemii? Wyniki sondy

W pandemicznej rzeczywistości częściej spędzamy czas w myśl hasła DIY

W pandemicznej rzeczywistości częściej spędzamy czas w myśl hasła DIY

Jakie są współczesne kobiety? Wyniki badania

Jakie są współczesne kobiety? Wyniki badania

Z jakimi stereotypami mierzą się współczesne kobiety? Wynika badania

Z jakimi stereotypami mierzą się współczesne kobiety? Wynika badania

O kobiecych marzeniach i potrzebach. Wyniki badania

O kobiecych marzeniach i potrzebach. Wyniki badania

50