Wróć do centrum prasowego

Informacje prasowe Klientów

Przebojowa i przedsiębiorcza, czyli obraz współczesnej Polki. Wyniki badania

Przebojowa i przedsiębiorcza, czyli obraz współczesnej Polki. Wyniki badania

Polki dbają o siebie stosując głównie domową pielęgnację. Wyniki badania

Polki dbają o siebie stosując głównie domową pielęgnację. Wyniki badania

Jak zaskoczyć bliską osobę upominkiem kulinarnym

Jak zaskoczyć bliską osobę upominkiem kulinarnym

Jak można spędzić czas na basenie zimą?

Jak można spędzić czas na basenie zimą?

Walentynki według Polaków. Wyniki badania

Walentynki według Polaków. Wyniki badania

Ile wydamy na Walentynki. Wyniki badania

Ile wydamy na Walentynki. Wyniki badania

Walentynki marzeń według Polaków. Wyniki badania

Walentynki marzeń według Polaków. Wyniki badania

W Walentynki najważniejsze jest spędzenie czasu razem. Wyniki badania

W Walentynki najważniejsze jest spędzenie czasu razem. Wyniki badania

Ponad połowa Polaków traktuje Walentynki poważnie. Wyniki badania

Ponad połowa Polaków traktuje Walentynki poważnie. Wyniki badania

Co daje organizmowi saunowanie zimą?

Co daje organizmowi saunowanie zimą?

Dlaczego warto ćwiczyć zimą na świeżym powietrzu?

Dlaczego warto ćwiczyć zimą na świeżym powietrzu?

O czym marzyliśmy w ostatnim roku. Wyniki badania

O czym marzyliśmy w ostatnim roku. Wyniki badania

Pozytywne emocje i szansa na nowe hobby. Tym możemy zaskoczyć seniorów z okazji Dnia Babci i Dziadka

Pozytywne emocje i szansa na nowe hobby. Tym możemy zaskoczyć seniorów z okazji Dnia Babci i Dziadka

Co zrobić z niechcianym świątecznym prezentem?

Co zrobić z niechcianym świątecznym prezentem?

Ponad 40% zapytanych Polaków robi listę marzeń

Ponad 40% zapytanych Polaków robi listę marzeń

Polacy nie lubią prezentów zbyt tanich i zbyt drogich. Wyniki badania

Polacy nie lubią prezentów zbyt tanich i zbyt drogich. Wyniki badania

50