Prezentmarzeń

Wróć do wszystkich klientów
Nowy punkt stacjonarny oferujący niezapomniane emocje

Nowy punkt stacjonarny oferujący niezapomniane emocje

Prezentmarzen.pl to działający na rynku od 2009 serwis internetowy, który właśnie otworzył swój pierwszy sklep stacjonarny w Poznaniu. W Galerii Handlowej City Center dostępnych jest w sprzedaży bezpośredniej ponad sto voucherów w formie oryginalnych prezentów.

Serwis rozwija się bardzo dynamicznie, swój pierwszy stacjonarny punkt otworzył w Poznaniu, ze względu na strategię marki. Rozpoznawalne fioletowo – białe stoisko zostało zaprojektowane w nowoczesnej stylizacji, zgodnej z koncepcją wizualizacji brandu. Prezentmarzen.pl w swoim punkcie oferuje setki niezapomnianych emocji, które można zrealizować nie tylko w Poznaniu, ale także na terenie całej Polski. Dostępne są również karty podarunkowe oraz tzw. „Boxy” – oferujące od 21 do 24 propozycji, aby osoba obdarowywana mogła wybrać ten podarunek, który najbardziej jej odpowiada.

Niewątpliwym atutem zakupu stacjonarnego jest możliwość skorzystania z profesjonalnej porady wyspecjalizowanych konsultantów, którzy na stoisku pomagają dobrać odpowiedni podarunek dopasowany do wieku, zainteresowań czy marzeń odbiorcy. Dodatkowo każdy z voucherów i kart podarunkowych może zostać zapakowany w oryginalne pudełko prezentowe.

Podążając za najnowszymi trendami chcieliśmy wyjść naprzeciw Klientom i dostosować możliwość zakupu niezapomnianych emocji w zależności od preferencji. Internet zapewnia dużą wygodę w realizacji, można kupić podarunek nie wychodząc z domu, jednak słuchając rad Klientów zauważyliśmy, iż istnieje również potrzeba punktu bezpośredniego” – mówi Kornel Piesio, PR Manager marki prezentmarzen.pl

„Podaruj emocje w prezencie” to motto marki prezentmarzen.pl, która w swojej ofercie posiada zarówno niestandardowe propozycje jak lot prawdziwym samolotem myśliwskim MIG – 15 Fagot, który osiąga prędkość nawet do 1100km/h jak i bardziej klasyczne prezenty jak np. pakiety SPA, dostosowane do potrzeb indywidualnego Klienta.