Prezentmarzeń

Wróć do wszystkich klientów
Marka Prezentmarzeń  w  najnowszej kampanii apeluje "Wyłącz jesień"

Marka Prezentmarzeń w najnowszej kampanii apeluje "Wyłącz jesień"

Pod hasłem „Wyłącz jesień” ruszyła kampania reklamowa marki Prezentmarzeń. Jej celem jest zaktywizowanie Polaków do podjęcia jesiennych wyzwań związanych z realizacją sportów ekstremalnych i niestandardowych rozrywek, w których specjalizuje się firma Emotivo, właściciel marki.

Jesienią większość z nas odczuwa spadek energii i towarzyszące tej porze roku gorsze samopoczucie. Sposobem na jesienną chandrę jest aktywność, która pozytywnie wpływa na wydzielanie endorfin, czyli hormonów szczęścia. Kampania „Wyłącz jesień” przygotowana przez markę Prezentmarzeń bazuje na promowaniu aktywnego stylu życia i poszukiwaniu ciekawych przeżyć zamiast pasywnego siedzenia na kanapie.

Kampania obejmuje media społecznościowe oraz elementy outdoorowe w postaci wykorzystania telebimów w wybranych galeriach handlowych na terenie Polski, gdzie marka Prezentmarzeń posiada punkty stacjonarne.

Realizując kampanię wykorzystującą potencjał centrów handlowych chcemy, aby jak najwięcej osób dowiedziało się, że istnieje w Polsce wiele ciekawych form aktywnego spędzania czasu, które są niezależne od pogody, a których możemy spróbować nawet blisko własnego domu. W naszej ofercie jest ponad 2500 propozycji na przeżycie przygody lub podarowanie jej komuś bliskiemu  - komentuje Piotr Kaptór, dyrektor ds. marketingu Prezentmarzeń. Na YouTube prowadzimy również kanał “Niemul”, za pomocą którego rozwijamy świadomość ludzi na temat branży sportów ekstremalnych oraz aktywnego stylu życia. – dodaje Piotr Kaptór.

Adresatami kampanii są kobiety i mężczyźni w wieku 25-50 lat, u których w czasie jesieni można zaobserwować spadek aktywności fizycznej i sezonowe obniżenie nastroju. Hasło przewodnie „Wyłącz jesień” buduje przekaz bazujący na zanegowaniu pasywnego spędzania czasu podczas chłodnych, ponurych dni i wzbudzeniu chęci do spróbowania nowych, niestandardowych aktywności.

Lot w tunelu aerodynamicznym, jazda off road, escape room, wyprawa na quadach – to wybrane przeżycia sponad 2500 propozycji, do których nakłania nas marka Prezentmarzeń realizując najnowszą kampanię w social mediach i centrach handlowych.

Przygotowując się do realizacji kampanii serwis Prezentmarzeń zrealizował również sondę pytając ponad 1800 Polaków o sposoby na jesienną chandrę. Jak pokazały jej wyniki, aż 41% ankietowanych jest gotowych na podjęcie niestandardowych form spędzania czasu jak na przykład kreatywne rozrywki oraz sporty ekstremalne, a 22% respondentów już o tym myślało.

Za koncept kreatywny kampanii „Wyłącz jesień” i kreację odpowiada dział marketingu firmy Emotivo, właściciel marki Prezentmarzeń. Kampania potrwa do końca listopada br.