PCO S.A

Wróć do wszystkich klientów

Społeczna akcja „Dwie Godziny dla Rodziny” z udziałem firmy z sektora obronnego

Już po raz szósty fundacja Humanites z myślą o pracodawcach i pracownikach organizuje akcję „Dwie Godziny dla Rodziny”. PCO S.A., największy, polski producent wyrobów optoelektronicznych dla wojska i służb mundurowych, ponownie weźmie udział w tej społecznej inicjatywie promującej wartości rodzinne. Zgodnie z ideą akcji „Dwie Godziny dla Rodziny” 15 maja br. firma skończy dzień pracy symboliczne dwie godziny wcześniej, aby pracownicy spędzili ten czas z bliskimi. Dodatkowo inspirując się tegorocznym hasłem „Gotowanie na Rodzinnym Planie”, PCO S.A. zorganizuje konkurs dla swoich pracowników i ich rodzin.

Budowanie więzi i relacji międzyludzkich, promowanie wartości prorodzinnych, inicjowanie projektów edukacyjnych dla uczniów i studentów – to działania, jakie podejmuje PCO S.A. w ramach projektów z zakresu społecznej odpowiedzialności biznesu. Udział w akcji „Dwie Godziny dla Rodziny”, który jest elementem obchodów Międzynarodowego Dnia Rodziny to okazja, aby umożliwić załodze spędzenie dodatkowego czasu z bliskimi oraz wzmocnić poczucie więzi pracowników ze spółką.

PCO S.A. jako pracodawca tak specjalistycznej branży, jaką jest produkcja sprzętu na potrzeby wojska i służb mundurowych chce podkreślić, że człowiek istnieje w firmie nie tylko jako pracownik, ale niesie ze sobą także zaplecze i  wsparcie w postaci swojej rodziny, pasji, zwyczajów i tradycji - przekonuje prezes Ryszard Kardasz. Korzystając z udziału w akcji „Dwie Godziny dla Rodziny”, ale również organizując między innymi coroczne pikniki dla pracowników i ich rodzin, pokazujemy w praktyce, iż poprzez wspólne spędzanie wolnego czasu i zabawę możemy zacieśniać wzajemne relacje – dodaje prezes PCO S.A.

Tegoroczna edycja akcji odbywa się pod hasłem „Gotowanie na Rodzinnym Planie”, gdyż wspólne przygotowanie posiłków i ich wspólne spożywanie cementuje więzi. Firma PCO S.A. postanowiła wykorzystać to motto i zorganizować konkurs dla swoich pracowników, aby ich zainspirować do dbania o rodzinne relacje. Polega on na przesłaniu zdjęcia obrazującego wspólne, rodzinne świętowanie Międzynarodowego Dnia Rodziny. Wyniki konkursu zostaną ogłoszone podczas corocznego pikniku dla pracowników i ich rodzin, który odbędzie się 27 maja bieżącego roku.

Udział w akcji „Dwie Godziny dla Rodziny” to jedna z wielu inicjatyw, w które angażuje się PCO S.A., aby pokazać zatrudnionym w spółce, iż dostrzega w nich nie tylko wartościowych pracowników, ale również ludzi, dla których ważne są wartości rodzinne i relacje międzyludzkie.

Branie udziału w dobrych inicjatywach społecznych oraz projektach propagujących mądre integrowanie życia zawodowego i prywatnego czy pomoc innym, to ważne zadanie w budowaniu kultury organizacyjnej opartej na wartościach cenionych przez pracowników – komentuje Ryszard Kardasz, prezes PCO S.A.

***

PCO S.A. jest czołowym krajowym producentem przyrządów obserwacyjnych i celowniczych z zastosowaniem techniki laserowej, noktowizyjnej i termowizyjnej dla potrzeb wojska oraz innych służb mundurowych. Oferta spółki obejmuje, zarówno wyposażenie indywidualne żołnierza, jak i wozów bojowych. PCO S.A. zajmuje się również prowadzeniem prac badawczo-rozwojowych i wdrożeniowych. Spółka PCO S.A. należy do Polskiej Grupy Zbrojeniowej S.A. PGZ konsoliduje docelowo ponad 30 firm (z branży zbrojeniowej, stoczniowej, offshore i nowych technologii) z rocznymi obrotami rzędu 4,5mld zł oraz przeszło 16 tysiącami pracowników. W efekcie konsolidacji, powstanie jeden z największych koncernów obronnych w tej części świata – lider przemysłowy w procesie modernizacji polskiej armii.