Eniro Polska

Wróć do wszystkich klientów

Eniro Polska w nowej roli i z nowym logo

Firma Eniro Polska ogłosiła nową filozofię działania na lokalnym rynku. Doprecyzowana została misja firmy, rola pracowników, portfolio oferowanych produktów oraz środowisko pracy. Zmianę wspiera wprowadzenie nowego logo firmy. Odświeżony wizerunek podkreśla otwartość firmy w relacjach z Klientami, Użytkownikami oraz Partnerami biznesowymi.

Eniro Polska specjalizuje się w marketingu internetowym i wyszukiwaniu lokalnym. Firma rozwija najpopularniejszą wyszukiwarkę lokalną PanoramaFirm.pl oraz oferuje polskim przedsiębiorcom skuteczne rozwiązania z zakresu marketingu internetowego m.in. serwis branżowy Budownictwo.pl, strony www, SEO, remarketing, e-sklepy, e-mailing, wideo czy bazy danych.

Eniro oznacza w języku esperanto "dostępność", czyli ważną cechę, którą firma kieruje się w procesie sprzedaży swoich produktów i zarządzania relacjami z Klientami.

Wprowadzony nowy system identyfikacji wizualnej podkreśla przeobrażenia, jakie nastąpiły w polskim oddziale Eniro. Firma,  stała się nowoczesną, oferującą cyfrowe produkty organizacją, nastawioną na skuteczne zaspokajanie potrzeb Klientów. Obecny logotyp nawiązuje do rynkowych trendów w projektowaniu i transparentnej komunikacji rynkowej.

Zmiana logo firmy jest okazją do ponownego doprecyzowania roli, jaką nasza firma odgrywa na rynku oraz znaczeniu pracy, jaką wykonujemy na co dzień. Od 25 lat wspieramy polskich przedsiębiorców w skutecznym konkurowaniu na globalnym rynku internetowym produktów i usług, dostarczając im kontakty biznesowe. Nasi pracownicy codziennie przyczyniają się do rozwoju lokalnych firm, więc ich praca ma znaczący wpływ na kondycję i konkurencyjność przedsiębiorstw. Działamy w świecie mediów cyfrowych, więc najważniejszym zobowiązaniem wobec Klientów jest regularne przedstawianie im dowodów, jak skuteczne są nasze rozwiązania i ich inwestycje w reklamę w produktach Eniro.– mówi Bożena Chmielarczyk, Dyrektor Generalny Eniro Polska.

Dzięki produktom Eniro Polska ponad 60 tysięcy firm poprawia swoją pozycję i widoczność w Internecie, a użytkownicy łatwo mogą wybrać odpowiedni dla siebie produkt, firmę lub usługę i sfinalizować transakcję.

Każdy klient może liczyć na profesjonalne doradztwo i edukację w zakresie marketingu online, bo stworzyliśmy pracownikom warunki do stałego rozwoju i podnoszenia kwalifikacji. W naszej firmie pracują doświadczeni eksperci, którzy dzielą się wiedzą i podnoszą kompetencje całego zespołu. Wspólnie tworzymy nowoczesne i przyjazne miejsce pracy. To środowisko idealne dla aktywnych i ambitnych osób, pasjonatów marketingu internetowego, sprzedaży i nowych technologii. - dodaje Bożena Chmielarczyk.

Odświeżone logo jako synonim pozytywnych zmian w firmie będzie obecne w komunikacji marketingowej oraz identyfikacji oddziałów Eniro Polska. Nowy system identyfikacji wizualnej będzie sukcesywnie wprowadzany w oznakowaniu polskich placówek firmy.

Eniro Polska należy do Grupy Eniro, która działa w Skandynawii oraz w Polsce. Z serwisów internetowych firmy (m.in. PanoramaFirm.pl, Budownictwo.pl, Eniro.pl, Enioroweb.pl, Praca.Eniro.pl) korzysta miesięcznie ponad 5 milionów użytkowników.  

  • Wojciech Komosa
  • Kierownik ds. Komunikacji i PR
  • wojciech.komosa@eniro.com
  • +48 600 286 624
  • + 48 22 289 25 62
  • Eniro Polska Sp.z o.o.