SOS Wioski Dziecięce

Wróć do wszystkich klientów

Kaufland Polska wspiera edukację potrzebujących dzieci

Dwa tygodnie do rozpoczęcia roku szkolnego to czas, kiedy każdy rodzic kompletuje wyprawkę szkolną dla swojego dziecka. Rodzice SOS takich wyprawek muszą kupić od 5 do 8, bo właśnie tyle dzieci mają pod opieką. Dzięki wsparciu firmy Kaufland Polska, w tym roku będzie łatwiej.

Od 17 do 31 sierpnia we wszystkich sklepach sieci Kaufland Polska prowadzona będzie specjalna akcja, mająca na celu wsparcie edukacji dzieci z SOS Wiosek Dziecięcych. 1 grosz od każdego sprzedanego produktu marki własnej K-Classik zostanie przekazany na rzecz podopiecznych Stowarzyszenia. Zebrane fundusze pozwolą nie tylko zakupić wyprawki szkolne dla dzieci, ale także pomóc im nadrobić zaległości w edukacji.

Nasi podopieczni zazwyczaj trafiają do nas z bardzo dużymi zaległościami w edukacji. Przez brak nadzoru rodzicielskiego oraz odpowiednich warunków do nauki, mają problemy w szkole. Dzięki zajęciom wyrównawczym udaje im się nie tylko dogonić kolegów, ale także znaleźć swoje skrywane do tej pory talenty. – mówi Barbara Rajkowska, dyrektor krajowy Stowarzyszenia SOS Wioski Dziecięce w Polsce.

Kaulfand Polska od lat wspiera podopiecznych Stowarzyszenia, nie tylko finansowo czy rzeczowo, ale także angażując się w życie Wioski SOS w Siedlcach. Teraz już także klienci sieci sklepów Kaufland mogą dołączyć do grona osób pomagających potrzebującym dzieciom. Wśród produktów marki K-Classic znajdziemy takie produkty jak: mleko, jogurty, sery, twarogi, wędliny, makarony, płatki, słodycze, napoje, przekąski, kosmetyki, artykuły gospodarstwa domowego, artykuły szkolne czyli dokładnie to, czego potrzebujemy na co dzień. Znajdziemy także asortyment zdrowej i różnorodnej żywności K-take it Veggie, K-Bio, artykuły bez laktozy stanowiące alternatywę dla produktów konwencjonalnych.

W ofercie marki K-Classic są produkty codziennej potrzeby. Wiemy, że naprawdę warto pomagać dzieciom z SOS Wiosek Dziecięcych i chcemy tą akcją zachęcić do tego także naszych klientów. Teraz, robiąc codzienne zakupy, mogą jednocześnie zrobić coś dobrego. Wystarczy, że wezmą z półki produkt K-Classic. ­– mówi Małgorzata Wójcik-Koczur, CSR Manager z Kaufland Polska.

Stowarzyszenie SOS Wioski Dziecięce w Polsce ma obecnie pod opieką prawie 1400 dzieci. Każde z nich zasługuje na to, by pójść do szkoły z kompletem nowych książek i zeszytów, tak samo jak ich koledzy wychowujący się w rodzinach biologicznych. Ten 1 grosz pozwoli im rozpocząć nowy rok szkolny z uśmiechem na twarzy.