Inni Klienci

Wróć do wszystkich klientów
Dom produkcyjny Sputnik Studio z nowym system identyfikacji wizualnej

Dom produkcyjny Sputnik Studio z nowym system identyfikacji wizualnej

Sputnik Studio specjalizujące się w produkcji reklamowej i filmowej wdrożyło nowy system identyfikacji wizualnej. Odświeżony i nowoczesny logotyp nawiązuje do nowych rynkowych trendów oraz ma oddawać specyfikę branży, charakter marki oraz profil grupy docelowej klientów.

Intencją było stworzenie takiego języka komunikacji wizualnej, który w spójny sposób przedstawia misję i wartości firmy. Warto podkreślić etymologię wyrazu „sputnik”, który w języku rosyjskim oznacza „towarzysza podróży”. Marka stawia sobie za zadanie stać się „towarzyszem podróży”, który wprowadza swoich klientów w świat wysokiej jakości realizacji reklamowych i filmowych. Chce być partnerem godnym zaufania, przy którym można czuć się stabilnie i bezpiecznie.

Logo w formie satelity jest esencją komunikatu, jaki pragniemy przekazać klientom. Krążymy po orbicie potrzeb naszych kientów, sprawnie dostosowując się do ich charakteru, tradycji firmy i preferowanej estetyki. – mówi Magdalena Czmuda, Sputnik Studio.

Nowa kreacja ma za zadanie przyciągać uwagę odbiorców. Firma poprzez wprowadzone zmiany chce zaakcentować potencjał rozwoju oraz otwartość na rozszerzenie działalności na rynkach zagranicznych.

Design odświeżonego logotypu Sputnik Studio jest uproszczoną wersją dotychczasowej formy logo. Zadaniem opracowanego systemu identyfikacji wizualnej było zminimalizowanie szaty graficznej, przy jednoczesnym utrzymaniu logotypu przypominającego połączenie satelity z kamerą, odnoszącego się do nazwy oraz działalności firmy.

Zrezygnowano z wersalików w zapisie na rzecz bezpretensjonalnej, ale pogrubionej minuskuły, co uspójniło graficznie tekst podkreślając jednocześnie kluczową część nazwy firmy.

Zmiana kolorystyki nowego brandu ma znaczenie symboliczne. Czarny odnosi się do wspomnianej prostoty, elegancji, nowoczesności i kompetencji. Jego znaczenie współgra również z wymową samego logo: technicznie czarny nie jest kolorem - jest jego brakiem i doskonale współgra z każdym kolorem.

Stosując czarne tło w brandzie, chcemy podkreślić naszą elastyczność – jesteśmy w stanie dopasować się do potrzeb i wymagań każdego klienta. Złoty napis jest dopełnieniem powyższej koncepcji – złoto kojarzone jest przede wszystkim z luksusem, jaki chcemy zapewnić naszym klientom, ale również ze stabilnością i zaufaniem. – wyjaśnia Magdalena Czmuda, Sputnik Studio.

W zakresie kolorystyki postawiono na prostotę, elegancję, harmonię i czytelność – złoty logotyp na czarnym tle daje wrażenie przejrzystości, zachowując jednocześnie wysoki poziom estetyzmu, nadrzędnego w działalności Sputnik Studio.

***

Sputnik Studio jest domem produkcyjnym, którego głównym obszarem działalności jest produkcja reklamowa. Zgrany zespół, stworzony przez Magdalenę Czmudę, założycielkę Sputnik Studio, realizuje produkcje wideo na potrzeby kampanii ATL oraz Internetu. Zdobyte doświadczenie i umiejętności pozwalają realizować projekty na najwyższym poziomie, wyróżniające się oryginalnością i wyjątkową kreacją. Dom produkcyjny z sukcesem od 7 lat wspiera działania agencji i Klientów bezpośrednich. Współpracując z renomowanymi reżyserami Sputnik Studio zdobywa za swoje produkcje prestiżowe nagrody i wyróżnienia.